Remélem nem lesz drága

2007. december 31-én álmomban sem gondoltam volna, amikor beküldtem a Fullextra.hu honlapra a Remélem nem lesz drága c. vígjátékomat, hogy önálló életre kel és tucatnyi előadást él meg. Nemcsak Székelyföldön, hanem Erdélyben, Magyarországon sőt még Kárpátalján is bemutatták. 
Előadták már elemisták, középiskolások, ifjak, sőt még javítóintézetben lévők is. 
Volt már úgy is bemutatva Csíkszentmihályon, mint Karinthy Frigyes darabja! Nagy élmény volt titokban végignézni a saját szerzeményemet. 
DE ami igazán meglepett, hogy a honlapon már több mint 15 000-en olvasták el! 
 
 
  • 2010. február elsején „Zárt ajtók - nyitott lelkek” című konferencián a tököli fiatalkorú fogvatartottak a „Remélem, nem lesz drága” című vidám jelenetet adták elő – nagy sikert aratva – tudósít a Börtönügyi szemle.Jómagam is még fiatalkorú voltam, amikor ezt a darabot megalkottam.
  • 2010. július 30 - augusztus 2. között tartották meg a XIV. ODFIE Színjátszó Találkozót a Nyikó menti Kobátfalván. A házigazdák a „Remélem, nem lesz drága” c. vígjátékomat adták elő. Márkó László rögzítette az előadást, így felvételről én is meg tudtam nézni.
  • 2010. december 11-én Székelyudvarhelyen szervezték meg a IX. Amatőr Színjátszó Fesztivált.
    A kobátfalvi fiatalok színjátszó csoportja az általam 2007-ben írt Remélem nem lesz drága c. három felvonásos vígjátékot mutatta be.
  • 2011. szeptember 16-án a kárpátaljai Karácsfalvai Sztojka Sándor Görög Katolikus Líceumban szakmai fórumot tartottak. A komoly előadásokat követően egy vidám történetet láthattak a fórumon résztvevők a líceum színjátszó körének előadásában. A diákok a „Remélem nem lesz drága” című vígjátékomat adták elő.
  • 2011. szeptember végén egy érdekes hírt olvastam az újságban: „2011. október elsején, szombaton este 20 órától Karinthy Frigyes: Remélem, nem lesz drága című színdarabját mutatják be a Csíkszentmihályi Amatőr Színjátszó Csoport tagjai a helyi kultúrotthonban”.
    Vonatra szálltam és elmentem az előadásra. Örömmel ismertem rá a 2007-ben általam kitalált szereplőkre, helyszínekre. Az előadás végén nagy tapsot kapott a „Karinthy-darab”. 
     
  • 2013 májusában Hódmezővásárhelyen színjátszó gálát tartottak, ahol a Szent István Általános Iskola tanulói a „Remélem, nem lesz drága” című darabomat mutatták be.

  • 2015. október 17-én a Szilágy megyei Zsobokon szüreti mulatságot tartottak, ahol a fiatalok alaposan megnevettették a közönséget a „Remélem, nem lesz drága” c. három felvonásos vígjátékommal.

  • Örömmel fedeztem fel, hogy az érdi Marianum Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola drámacsoportja Király Márta tanítónő vezetésével színre vitte a „Remélem, nem lesz drága” című vígjátékomat.
  • A Fullextra oldalán azóta is a legnépszerűbb színdarab: